The use of marketing methods in the medical library work
https://doi.org/10.20538/1682-0363-2003-1-107-110
Abstract
Application of marketing approaches in the Scientific Medical Library of the SSMU. The use of additional financial assets for library development. Informational and promotional activities. Library work on the formation and perfection of the image.
About the Authors
N. V. MolodtsovaRussian Federation
2, Moscowski Trakt, Tomsk, 634050
M. V. Terekhova
Russian Federation
2, Moscowski Trakt, Tomsk, 634050
M. V. Terekhova
Russian Federation
2, Moscowski Trakt, Tomsk, 634050
References
1. Библиотека и закон: Справочник. Документы, комментарии, консультации, юридические советы на каждый день / Ред.-сост. Л.В. Фирсова. М.: Либерия, 1997. Вып. 2. С. 150.
2. Библиотека и закон: Справочник. Документы, комментарии, консультации, юридические советы на каждый день / Ред.-сост. Л.В. Фирсова. М.: Либерия, 1997. Вып. 3. 424 с.
3. Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества / Труды 7-й международной конференции «Крым-2000». 2000. Т. 1. С. 90—94.
Review
For citations:
Molodtsova N.V., Terekhova M.V., Terekhova M.V. The use of marketing methods in the medical library work. Bulletin of Siberian Medicine. 2003;2(1):107-110. (In Russ.) https://doi.org/10.20538/1682-0363-2003-1-107-110