Preview

Bulletin of Siberian Medicine

Advanced search

The use of marketing methods in the medical library work

https://doi.org/10.20538/1682-0363-2003-1-107-110

Abstract

Application of marketing approaches in the Scientific Medical Library of the SSMU. The use of additional financial assets for library development. Informational and promotional activities. Library work on the formation and perfection of the image.

About the Authors

N. V. Molodtsova
Siberian State Medical University
Russian Federation

2, Moscowski Trakt, Tomsk, 634050



M. V. Terekhova
Siberian State Medical University
Russian Federation

2, Moscowski Trakt, Tomsk, 634050



M. V. Terekhova
Siberian State Medical University
Russian Federation

2, Moscowski Trakt, Tomsk, 634050



References

1. Библиотека и закон: Справочник. Документы, комментарии, консультации, юридические советы на каждый день / Ред.-сост. Л.В. Фирсова. М.: Либерия, 1997. Вып. 2. С. 150.

2. Библиотека и закон: Справочник. Документы, комментарии, консультации, юридические советы на каждый день / Ред.-сост. Л.В. Фирсова. М.: Либерия, 1997. Вып. 3. 424 с.

3. Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества / Труды 7-й международной конференции «Крым-2000». 2000. Т. 1. С. 90—94.


Review

For citations:


Molodtsova N.V., Terekhova M.V., Terekhova M.V. The use of marketing methods in the medical library work. Bulletin of Siberian Medicine. 2003;2(1):107-110. (In Russ.) https://doi.org/10.20538/1682-0363-2003-1-107-110

Views: 478


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1682-0363 (Print)
ISSN 1819-3684 (Online)